Prispevki in usposabljanja

Št. zadetkov: 72

Dr. Nika Autor: Osnove dokumentarnega filma: Neodvisni in angažirani dokumentarni film

RF

Ob različnih filmih poskušamo misliti filmske prakse, ki so se v preteklosti formirale in se kot odgovor na...

Preberi več

Petra Gajžler, Marina Katalenić in mag. Barbara Kelbl: Filmski razred: s pogovorom do razumevanja filma

RF

Šola, razred in odnosi v njem so pogosta tema filmov. Udeleženci si ogledajo odlomke nekaj starejših,...

Preberi več

Varja Močnik: Filmska igra v slovenskem filmu; slovenščina – padli angel slovenskega filma?

RF

Igra v slovenskem filmu je pri domačih gledalcih – pogosto zaradi nepoznavanja ali posploševanja –...

Preberi več

Miha Hočevar: Ustvarjanje igranega filma

RF

Skica predavanja: Kratka osebna predstavitev. Nekaj vprašanj udeležencem, da bi ugotovil njihovo predznanje...

Preberi več

Kristina Rešek: Filmsko ustvarjanje z novimi tehnologijami

RF

Delavnica se osredotoča na izvedbeni del filma – produkcijo. Udeleženci so ves čas aktivno vključeni in teme...

Preberi več

Dr. Andrej Šprah: Metode poučevanja neigrane filmske ustvarjalnosti

RF

Pojem neigrane filmske produkcije se (morda ne povsem ustrezno) nanaša predvsem na dokumentarni film, vendar v...

Preberi več

Igor Prassel: Animirani film skozi prostor in čas

RF

Animacija ni umetnost risbe, ki se giblje, temveč je umetnost gibanja, ki je narisano. Kar se zgodi med dvema...

Preberi več

Mag. Kolja Saksida: Profesionalni animirani film za otroke in tehnike stop animacije

RF

Pogled v zakulisje nastajanja profesionalnega animiranega filma predavatelj ponazori na primeru serije kratkih...

Preberi več

dr. Peter Stanković: Rojstvo slovenskega filma in njegov razvoj do konca štiridesetih let

RF

Zgodovina slovenske kinematografije se uradno začenja leta 1905, ko je Karol Grossman s svojo filmsko kamero naredil...

Oglej si video